גליון #13 - אייר תשפ"א // המגזין הדיגיטלי שלי

את מאלו שמתכננות לכבס כל יום השבוע 

או שהצטיידת ב4 חולצות לבנות?

אני אגלה לך בסוד, 

שאני הצטיידתי בשתיים לכל אחד..

לפחות נצמצם לכביסה אחת.

 

ואחרי שדאגנו למטלות,

אפשר גם לחשוב על החגיגות..

השנה, אפשר שוב לצאת מהבתים

לפגוש חברים, משפחה.

השנה אני אחגוג יומולדת, כמיטב המסורת, עם סבתא והמדינה.

איך אתם הולכים לחגוג את אירועי אייר?

במגזין תוכלו למצוא רעיונות לבילוי ויצירה 

לכבוד יום העצמאות ולחודש שכולו כחול לבן.. 

קריאה מהנה! 

1

זכרונות משנה שעברה

שקד חזר השבוע יום אחד מבית הספר וביקש שאני אדפיס לו את המשחק משנה שעברה..

האמת?

לא היה לי שמץ של מושג על מה הוא מדבר..

 

אבל הסכמתי לעשות חיפוש קצר במחשב,

ואכן התוצאה לא איחרה לבוא..

שנה שעברה,

אחרי שיצאו מכאן עשרות ערכות 

שיגיעו במיוחד ליום העצמאות

התיישבתי להכין משחק בינגו חמוד

שנוכל לחגוג איתו ביום העצמאות

 

אז אם בא לכם להכניס קצת כיף לחגיגה,

מוזמנים ללחוץ על הכפתור

ולהדפיס לכם בינגו חינמי ליום העצמאות!

 

2

הדגל שלי הוא כחול ולבן..

ואפשר ליהנות ממנו חודש שלם! 

יצירה קלילה וכיפית לחודש שכולו כחול לבן, 

מיום העצמאות ועד יום ירושלים..

1. בחרו בסיס ליצירה – זה יכול להיות נייר – מומלץ עבה יותר מנייר מדפסת, בריסטול, בד לבד, בדים שונים קרטון ועוד.

2. גזרו למשולש שווה שוקיים

3. קשטו כל משולש – ניתן לקשט בעזרת אלמנטים שונים כמו בדים, טוליפ, לבד, כפתורים, מדבקות, וכל חומר יצירה שעולה על דמיונכם וקיים בבית.

4. הדביקו לסרט

5. תלו בסלון..

 

נשמע פשוט, נכון?

יעסיק לכם את הילדים שעתיים בכיף..

 

3

ל"ג בעומר?
כן גם הוא החודש..

אחת הערכות היותר מגניבות שהיו פה שנה שעברה – חץ וקשת.

החלטנו להעניק לכם במתנה הדרכה

שלב אחרי שלב

איך לבנות ביחד עם הילדים.

 

מוכנים?

 

4

שמעו קטע, סוף שנת הלימודים מתקרבת..

את בועד הורים? 

יש לך השפעה על הגננת או המורה?

יש לנו בשבילכם – ערכות נגרות!

כפרוייקט כיתתי לסוף שנה או כמתנה לתלמידים או ילדי הגן..

 

אחינועם הגננת מספרת:

הערכה הגיעה מסודרת מאוד יפה, כבר הרכישה היה ברור מה יש בערכה ויותר מזה – שיש בה הכל!
לא הייתי צריכה להוסיף שום דבר לערכה ולהתעסק, היה ממש הכל.
המתנה היתה מקורית מאוד ויצירתית. מתנה ייחודית לסוף שנה שדורשת שיתוף פעולה בין ילד להורה, דבר שהיה לי מאוד חשוב בתור גננת.
ההורים סיפרו שהשימוש בערכה היה מאוד ברור, קל וכיף!

5

מהי עצמאות בשבילי?

עצמאות.
מילה אחת, כזו פשוטה
שמכילה בתוכה כל כך הרבה משמעות.
 
אני נשאלת מידיי פעם,
אם אני נותנת לילדים שלי גם לעבוד בסטודיו..
אז האמת שאין לי כל כך ברירה,
כי הם לא משאירים לי אופציה אחרת,
הם פשוט נכנסים ומשתלטים.
או גונבים אביזרים אל מחוץ לסטודיו..
 
כמה עצמאות אני נותנת להם בבניית פרוייקט?
משתדלת כמה שיותר
באה לעזרה כשהם מבקשים או בזמן עבודה עם כלים מסוכנים..
לביא בחר לבנות טרקטור,
אחד כזה משוכלל עם כף ושיכול ליסוע.
בשלב הראשון,
הוא נדרש לתכנן את התוצר.
איך הוא יראה
בשלב השני,
מה צריך לבניית הטרקטור.
מה החלקים שהוא צריך
מה כבר יש לו מתוך השאריות
ומה עוד צריך לחתוך, ושיוף על מנת להכין אותם לבנייה.
בשלב השלישי, צביעה.
התאמה ובחירת צבעים, האם כמות הצבע שיש בקופסא תספיק לקוביה הגדולה? אולי רק לחלקיק הקטן..
ולסיום השלב הרביעי,
הרכבה. חיבורים קבועים וחיבורים דינמיים.
לביא למד בעזרת כמה שעות בסטודיו
איך ליצור לבד,
איך לתכנן פרוייקט ולהביא אותו מחומרי גלם למוצר סופי ושימושי..
ובכל יום,
הטרקטור מטייל ונוסע, ואפילו ישן עם לביא במיטה.
 
אז נקודה למחשבה ממני אלייך במתנה – 
איך את נותנת לילדים שלך עצמאות בתחומי היצירה?
מה חסר לך כדי להיות עצמאית בנגרות?
 
ואם תרצי לשתף אותי, את מוזמנת באהבה לכתוב לי בתגובה למייל

מקווה שנהנת מהמגזין החודש

סטודיו שובלי